Vragen? Bel 0182 - 302 444

Voor competentie ontwikkeling, om de dienstverlening naar een hoger plan te tillen

Elke dag is een schooldag…

Vele enthousiaste, ervaren én nieuwe corporatieprofessionals zetten zich dagelijks in om de klanten zo goed mogelijk te bedienen. Zij hebben hiervoor een (persoonsgebonden) pakket aan competenties ter beschikking. Als er een verschil is tussen het aanwezige en het gewenste competentieniveau, kan een competentie ontwikkelingstraject uitkomst bieden.

Om de kwaliteit van dienstverlening naar een hoger plan te kunnen tillen, is aandacht nodig voor de verschillende onderdelen waaruit een competentie bestaat: vaardigheden, kennis en houding & gedrag. Daarnaast is motivatie van de betrokken medewerkers een randvoorwaarde om daadwerkelijk stappen te kunnen zetten en resultaat te boeken.

Wij bieden een multifunctioneel programma op maat, waarbij aan al deze elementen gewerkt wordt.

Referenties

“Een goede opzet van training. Voldoende aandacht voor het team als geheel en voor het individu. Door de persoonlijke begeleiding was er snel vertrouwen gekweekt en werden persoonlijke doelen gesteld. Door zowel themabijeenkomsten als coaching on-the-job toe te passen, ontstond er een dynamische cyclus welke nog eens extra werd gestimuleerd door persoonlijke gesprekken om de voortgang van gestelde doelen te bespreken. Dit had direct invloed op de continuïteit van training en het borgen van technieken.” Jojanneke Bogaard – Portefeuillehouder KCC, Kleurrijk Wonen

“Het was een leuke, leerzame cursus. Vooral de persoonlijke aandacht vond ik erg fijn!” Astrid Dijkstra – Medewerker KCC, Kleurrijk Wonen

“De training was leuk en leerzaam. Wat ik er o.a. goed aan vond, was het persoonlijk contact op de afdeling (training-on-the-job) Direct feedback op wat je doet!” Anja van Kuyk – Medewerker KCC, Kleurrijk Wonen

Ook zij kiezen voor HabiTask