Communicatie in onderhandeling
Hoe ga je om met bewoners die steeds mondiger worden en beter weten wat ze van een corporatie en van jou willen?
Hoe ga je om met bewoners die steeds mondiger worden en beter weten wat ze van een corporatie en van jou willen?
Omdat bewoners steeds beter weten wat ze van je willen, kom je regelmatig terecht in allerlei onderhandelingssituaties. Onderhandelen is vooral grenzen stellen en weten tot hoever je mag en wilt gaan. In deze training leer je diverse gedragsstijlen op het gebied van onderhandelen te gebruiken. Je leert ook hoe je gesprekken kunt voeren met huurders en oefent dit met een trainingsacteur. Het omgaan met belangentegenstellingen staat centraal.
Je moet regelmatig onderhandelen, bijvoorbeeld als verhuurmedewerker, -makelaar, medewerker leefbaarheid, sociaal beheer, opzichter of projectleider.
Aan het einde van deze cursus ontvang je een certificaat van deelname.
In deze training leer je hoe je omgaat met bewoners die steeds mondiger worden en beter weten wat ze van een corporatie en van jou willen. Hierbij komen de volgende onderwerpen aan bod:
Hieronder vind je een overzicht van de data en kosten voor deze training.
Staat de datum van jouw keuze hier niet bij? Schrijf je in op de wachtlijst en we nemen contact met je op zodra er een nieuwe datum bekend is.
Wij zijn CRKBO gecertificeerd en daarom zijn onze opleidingen vrij van BTW. Bovengenoemde kosten zijn inclusief materiaal, arrangementskosten en certificaat van deelname.