Klantgericht werken
Hoe klantgericht ben je? Hoe is bijvoorbeeld je houding en uitstraling naar klanten en hoe communiceer je met hen? Hoe ga je om met klachten?
Hoe klantgericht ben je? Hoe is bijvoorbeeld je houding en uitstraling naar klanten en hoe communiceer je met hen? Hoe ga je om met klachten?
Je hebt dagelijks contact met klanten. Je spreekt tientallen mensen, die allemaal wat anders willen. Je weet dat de organisatie waar je werkt klantgericht wil werken. Maar wat is dat precies? En hoe klantgericht ben jij eigenlijk?
In deze cursus staan de wensen van de klant centraal en leer je hoe je met praktische tips en trucs optimaal kunt inspelen op deze behoeften. Bovendien krijg je inzicht in verschillende communicatiestijlen en kijken we naar je persoonlijke stijl.
Je wilt klantgerichter leren werken. Deze cursus is voor medewerkers met interne of externe klantcontacten.
In deze cursus staan de wensen van de klant centraal en leer je hoe je met praktische tips en trucs optimaal kunt inspelen op deze behoeften. De volgende onderdelen komen aan bod:
Trends
Organisatie
Persoonlijk doel
Plan
Aan het einde van deze cursus ontvang je een certificaat van deelname.
Hieronder vind je een overzicht van de data en kosten voor deze opleiding.
Staat de datum van jouw keuze hier niet bij? Schrijf je in op de wachtlijst en we nemen contact met je op zodra er een nieuwe datum bekend is.
Wij zijn CRKBO gecertificeerd en daarom zijn onze opleidingen vrij van BTW. Bovengenoemde kosten zijn inclusief materiaal, arrangementskosten en certificaat van deelname.
HabiTask staat voor kwaliteit. Daarom evalueren we al onze opleidingen. Lees hier een aantal evaluaties terug.