Stadgenoot lanceert e-learning Aannemen van reparatieverzoeken

Dinsdag 25 juni lanceerde Stadgenoot de e-learning reparatieverzoeken. HabiTask ontwikkelde deze in de afgelopen maanden in samenwerking met Cando en Stadgenoot. Wij staan achter de ambitie van Stadgenoot om een leeroplossing te bieden waarin medewerkers blijvend kunnen leren.

Verder ambities van Stadgenoot zoals de kwaliteit van de klantservice verhogen, reparatieverzoeken verbeteren en de inwerktijd verkorten worden allemaal ondervangen met deze interactieve e-learning. Reparatieverzoeken worden hierin praktisch behandeld vanaf het telefoontje van de huurder totdat de monteur dit heeft opgelost. In de e-learning legt de monteur bijvoorbeeld in een woning de stekkerproef uit. Hierdoor kom je als medewerker reparatieverzoeken ook indirect in de woning en zie je gelijk hoe jouw werk effect heeft op de praktijk.  Medewerkers kunnen deze e-learning op eigen tempo doorlopen, versneld tijdens een inwerkperiode of juist per module op basis van ervaring en vragen uit de praktijk. Stadgenoot maakt een combinatie tussen deze e-learning en verdere coaching op gesprekstechnieken.

Heeft jouw corporatie dezelfde ambities als Stadgenoot of wil jij je on-the-job en in eigen tempo ontwikkelen op het gebied van het aannemen van reparatieverzoeken? Bekijk dan hier de demo van deze e-learning of neem contact op voor meer informatie en de mogelijkheden om deze als blended learning incompany te combineren met het coachen op gesprekstechnieken.