Vragen? Bel 0182 - 302 444

E-learning: Aannemen van reparatieverzoeken

Cursusduur

1 maand in eigen tempo

Locatie

Online

Wil je de inwerktijd van nieuwe medewerkers bij het KCC verkorten? De kwaliteit van het KCC verbeteren en reparatieverzoeken beter verwerken?

Je wilt het liefst dat alle reparatieverzoeken doorgezet worden tot een foutloze en volledige opdrachtverstrekking. Het aannemen van reparatieverzoeken van de huurder is echter behoorlijk lastig en vereist noodzakelijke technische basiskennis. In deze e-learning leer je niet alleen over alle techniek in en rondom het huis van de huurder en over de veel voorkomende reparatieverzoeken. Ook leer je op welke manier je gemakkelijk tot een foutloze en complete opdrachtverstrekking komt.

Leer jij liever op je eigen tempo en wil je niet afhankelijk zijn van een vaste locatie? Dan is deze e-learning de perfecte oplossing voor jou! We maken daarbij veel gebruik van interactieve oefeningen, video’s van monteurs, een vaste doorvraagformule en zelftesten.

Wat levert het je op?

  • Je bent op de hoogte van alle noodzakelijke techniek en technische onderdelen in en rondom een huurhuis.
  • Je bent op de hoogte van de veel voorkomende reparatieverzoeken en de correcte afhandeling hiervan.
  • Je bent in staat om een vaste doorvraagformule toe te passen op veel voorkomende reparatieverzoeken.

Cursusduur

  • We raden je aan om maximaal een maand de tijd te nemen voor het voltooien van de gehele e-learning, maar je kunt deze op je eigen tempo doorlopen.
  • Je hebt een jaar toegang tot de gehele e-learning.

Extra

Let op! Deze training is ook beschikbaar als een klassikale training. Je kunt deze training losstaand of in combinatie met de e-learning volgen. Klik op deze link voor meer informatie over de klassikale training..

Alle medewerkers van woningcorporaties en vastgoedonderhoudsbedrijven die te maken hebben met het aannemen van reparatieverzoeken voor de huurders. Denk hierbij aan KCC medewerkers en planners. Ben je op zoek naar een goede technische basiskennis en handvatten om tot een zo goed mogelijke opdrachtverstrekking te komen? Dan is deze e-learning iets voor jou!

De e-learning bestaat in totaal uit tien modules. In de introductiemodule leer je over de opzet van e-learning en over de manier waarop je het beste kunt communiceren met de klant en hoe je kunt bepalen wie er verantwoordelijk is voor de oplossing. Een handige doorvraagformule helpt je vervolgens om voor ieder reparatieverzoek tot de juiste opdrachtverstrekking te komen. In de modules hierna help je verschillende huurders met reparatieverzoeken waarbij de moeilijkheid per module wordt opgebouwd. Je sluit de module af met een escaperoom, waarbij je het huurhuis pas kunt verlaten wanneer alle reparatieverzoeken succesvol zijn opgelost.

  • Module 1: Introductiemodule
  • Module 2: Toilet
  • Module 3: Douche
  • Module 4: Keukenblok
  • Module 5: Ramen en deuren
  • Module 6: Wanden, vloeren en ramen
  • Module 7: Buitenruimte
  • Module 8: Verwarming
  • Module 9: Elektra
  • Module 10: Toets in de vorm van een escaperoom

Kosten

De kosten voor deze E-learning zijn €250,- vrij van BTW.

Schrijf je meer dan drie mensen tegelijk in van dezelfde organisatie dan krijgt elke deelnemer 20% korting.

Inschrijven

Schrijf je hier in voor de E-learning. Zodra je je hebt ingeschreven krijg je binnen 3 werkdagen de bevestiging van je inschrijving. Daarna kan je met je inloggegevens direct aan de slag!

  • Algemeen

    Wat levert het je op?

    • Je bent op de hoogte van alle noodzakelijke techniek en technische onderdelen in en rondom een huurhuis.
    • Je bent op de hoogte van de veel voorkomende reparatieverzoeken en de correcte afhandeling hiervan.
    • Je bent in staat om een vaste doorvraagformule toe te passen op veel voorkomende reparatieverzoeken.

    Cursusduur

    • We raden je aan om maximaal een maand de tijd te nemen voor het voltooien van de gehele e-learning, maar je kunt deze op je eigen tempo doorlopen.
    • Je hebt een jaar toegang tot de gehele e-learning.

    Extra

    Let op! Deze training is ook beschikbaar als een klassikale training. Je kunt deze training losstaand of in combinatie met de e-learning volgen. Klik op deze link voor meer informatie over de klassikale training..

  • Voor wie

    Alle medewerkers van woningcorporaties en vastgoedonderhoudsbedrijven die te maken hebben met het aannemen van reparatieverzoeken voor de huurders. Denk hierbij aan KCC medewerkers en planners. Ben je op zoek naar een goede technische basiskennis en handvatten om tot een zo goed mogelijke opdrachtverstrekking te komen? Dan is deze e-learning iets voor jou!

  • Programma

    De e-learning bestaat in totaal uit tien modules. In de introductiemodule leer je over de opzet van e-learning en over de manier waarop je het beste kunt communiceren met de klant en hoe je kunt bepalen wie er verantwoordelijk is voor de oplossing. Een handige doorvraagformule helpt je vervolgens om voor ieder reparatieverzoek tot de juiste opdrachtverstrekking te komen. In de modules hierna help je verschillende huurders met reparatieverzoeken waarbij de moeilijkheid per module wordt opgebouwd. Je sluit de module af met een escaperoom, waarbij je het huurhuis pas kunt verlaten wanneer alle reparatieverzoeken succesvol zijn opgelost.

    • Module 1: Introductiemodule
    • Module 2: Toilet
    • Module 3: Douche
    • Module 4: Keukenblok
    • Module 5: Ramen en deuren
    • Module 6: Wanden, vloeren en ramen
    • Module 7: Buitenruimte
    • Module 8: Verwarming
    • Module 9: Elektra
    • Module 10: Toets in de vorm van een escaperoom

  • Data & kosten

    Kosten

    De kosten voor deze E-learning zijn €250,- vrij van BTW.

    Schrijf je meer dan drie mensen tegelijk in van dezelfde organisatie dan krijgt elke deelnemer 20% korting.

    Inschrijven

    Schrijf je hier in voor de E-learning. Zodra je je hebt ingeschreven krijg je binnen 3 werkdagen de bevestiging van je inschrijving. Daarna kan je met je inloggegevens direct aan de slag!

Ook zij kiezen voor HabiTask