Vragen? Bel 0182 - 302 444

Over HabiTask

Wij zijn HabiTask; een energieke en vernieuwende organisatie met een maatschappelijk hart.

Wij zijn HabiTask en ontwikkelen mensen en teams binnen wonen en vastgoed. Primair zijn we gefocust op woningcorporaties, maar ook gemeenten, zorginstellingen en onderhoudsbedrijven zijn onze klanten.

Diensten

HabiTask richt zich op ontwikkeling door opleidingen, coaching, loopbaanbegeleiding en werving & selectie.

Kernwaarden:

Energiek

Door de juiste persoon op de juiste plek; werk wat aansluit bij je drijfveren, houden we de energie hoog. We hebben passie voor de dingen die we doen (zowel medewerkers als docenten). Enthousiasme om mensen richting hun juiste plek te helpen ontwikkelen en te zien hoe hun potentieel tot bloei komt.

Vernieuwend

HabiTask wil opleiden voor het vak van morgen, niet voor het vak van gisteren. Dit vraagt van ons dat we steeds zicht houden op de ontwikkelingen.

We blijven op de hoogte van actualiteiten door zelf het nieuws te volgen (en te delen) en met innovatieve mensen te klankborden over wat nodig is in de ontwikkeling van mensen en teams. Zo zorgen we dat het aanbod actueel is én direct toegevoegde waarde levert voor de uitdagingen van onze klanten. Die vernieuwing zie je het meeste terug in onze leerlijnen.

Maatschappelijke hart

De publieke sector past ons, we doen graag werk wat betekenisvol is. Dit houdt in dat we transparant zaken doen, een eerlijke prijs rekenen, oprecht advies geven, zodat onze klanten hun middelen zo effectief mogelijk inzetten voor de huurders.

Benieuwd hoe HabiTask in elkaar zit, en hoe we kwaliteit leveren? Nou, zo!

 

Medewerkers aan het woord:

Robert (Directeur):’Ik wil mensen blijvend verbeteren, binnen mijn werk, buiten mijn werk, binnen onze organisatie en zeker ook buiten onze organisatie.’

Suzanne (opleidingscoördinator): HabiTask is een persoonlijk bedrijf met kennis van zaken, dat spreekt mij zeer aan.’

Albert (opleidingsadviseur en (loopbaan)coach): ’HabiTask past bij mij. We gaan voor kwaliteit, altijd de beste oplossing zoeken in samenwerking met mijn contactpersonen, en indien nodig ook buiten de gebaande paden durven te gaan.’ Ik vind het super om medewerkers en organisatie te mogen helpen in hun ontwikkeling. Daar word ik heel blij van.’

Josephine (voormalig stagiaire): ‘HabiTask is in mijn ogen een warm en gezellig bedrijf waar je jezelf mag en kan zijn.’

Kwaliteit

Kwaliteit staat bij HabiTask hoog in het vaandel. Daarom hebben we de volgende certificeringen en (gedrags)codes:

  • CRKBO (Centraal Register Kort Beroepsonderwijs): Toetst op zorgvuldigheid, rechtszekerheid, redelijkheid, betrouwbaarheid en kenbaarheid.
  • KvINL (Kwaliteit voor Installaties in Nederland): Onze EPA opfristraining voldoet aan de strenge criteria van KvINL
  • SHL: Wereldwijde speler op het gebied van assessments: Meerdere medewerkers hebben de opleiding gevolgd om deze assessments te mogen afnemen en interpreteren.
  • NVP gedragscode: We volgen de sollicitatiecode van het NVP-2009 (Nederlandse Vereniging voor Personeelsmanagement), wat inhoudt dat we zorgvuldig en vertrouwelijk met kandidaten en opdrachtgever omgaan.
  • AVG: We volgen de AVG met betrekking tot het minimaliseren van dataverzameling en het beschermen en vernietigen van persoonsgegevens.

Ook zij kiezen voor HabiTask