Vragen? Bel 0182 - 302 444

Klantcase Atriensis

Atriensis is een toonaangevend adviesbureau op het gebied van verduurzaming van de bestaande woningvoorraad. Atriensis is ambitieus en groeit, zowel kwalitatief als kwantitatief. Door zo’n 60 opleidingen per jaar te geven, zorgt HabiTask voor de kennis en vaardigheden om deze groei mede mogelijk te maken. Atriensis besloot in 2017 om haar dienstverlening op het gebied…

Lees verder

Evaluatie werving Patrimonium

Patrimonium Urk is een compacte organisatie die haar werk goed en zoveel mogelijk zelf wil doen. Dit vraagt veel van de medewerkers. Een sleutelrol daarin is de medewerker strategie en control. Toen deze medewerker dan ook haar vertrek aankondigde, wist Patrimonium dat ze voor een behoorlijke uitdaging zou komen om dit schaap met 5 poten…

Lees verder

Klantcase werving en selectie Woondiensten Aarwoude

Intro Woondiensten Aarwoude is een woningcorporatie met ongeveer 2.000 woningen in Nieuwkoop, Kaag, Braassem en omgeving. Een corporatie met een sterke focus op de primaire doelgroep. Kent haar huurders goed en de cultuur is sterk gericht op elkaar helpen. Nadat de vorige bestuurder wegging, werd de toenmalige Manager Wonen benoemd tot bestuurder. Toen de Manager…

Lees verder

Klantcase Woonbedrijf

De (senior) klantbeheerders van Woonbedrijf zijn zelf met de vraag gekomen voor een schrijftraining. Het programma van HabiTask sprak hen aan, dus werd HabiTask uitgenodigd een aanbod te doen. Voor HabiTask is het bij een schrijftraining van belang dat iedereen vanuit dezelfde (bedrijfs)filosofie en huisstijl schrijft. Woonbedrijf vond het mooi dat het initiatief uit de…

Lees verder

Evaluatie werving Velison Wonen

Velison Wonen in IJmuiden is een woningcorporatie die ambitieuze stappen wil maken in het meer datagedreven beslissingen nemen over vastgoed. De randvoorwaarden zijn er: De nieuwste software en een duidelijk portefeuilleplan. Wat nog ontbrak was iemand die ervoor ging zorgen dat deze data betrouwbaar en beschikbaar is, en analyses daarop maakt. Daarom ging Velison Wonen…

Lees verder

Referentie Klantgericht Schrijven bij Woonbedrijf

Ik heb een training klantgericht schrijven van Mart meegemaakt. Mart weet snel tot de kern te komen en geeft snel aan wat er beter kan in mijn/onze manier van schrijven. Met een grote dosis humor en spontaniteit is de training erg leuk en tegelijk confronterend. Je gaat aan de slag met concrete voorbeelden uit je…

Lees verder

Evaluatie Elementaire Bouwkunde

Begin oktober 2017 hebben 11 cursisten de vierdaagse cursus Elementaire Bouwkunde gevolgd. Wij evalueren dit traject met Serena, Verhuurmakelaar bij een woningcorporatie in Rotterdam. Na werkzaam te zijn geweest in het commerciële vastgoed heeft ze de overstap gemaakt naar een woningcorporatie. Bij HabiTask heeft ze in die tijd de Leergang Verhuurmakelaar gevolgd, waar ze erg tevreden…

Lees verder

Referentie Nulmeting Klantgericht en efficiënt werken – Pré Wonen

Waar zit de kracht in de organisatie en het team? Wat moet nog extra aandacht krijgen? Het afgelopen jaar heeft HabiTask in nauwe samenwerking met Pré Wonen een ontwikkeltraject georganiseerd voor 11 verhuurmakelaars. Het leverde saamhorigheid, inzicht in de kracht van de organisatie en een praktisch overzicht (adviesrapport) met mogelijke ontwikkelingen op. Na de reorganisatie…

Lees verder

Opleiding verhuurconsulenten – Haag Wonen

Haag Wonen

In de afgelopen jaren volgende de veranderingen in het vak van verhuur elkaar snel op. Hier kregen ook de verhuurconsulenten van Haag Wonen mee te maken. Naast inhoudelijke wijzigingen in het vakgebied, kregen ze ook te maken met reorganisaties en hogere eisen aan vastlegging en verantwoording (van bv. inkomensgegevens). In juni 2016 wilde het management…

Lees verder