Klantcase Laurentius Wonen

Sinds 2012 stond Laurentius onder verscherpt toezicht, vanwege grote financiële risico’s en integriteitskwesties. Het interim bestuur en management ging aan de slag met het herstelplan. In juni 2013 is HabiTask benaderd om de werving voor de nieuwe managers en staffunctionarissen te verzorgen.
“HabiTask heeft op een moderne, snelle manier de W&S begeleid voor 7 functies bij Laurentius.”
Hans Pluijm – Interim manager wonen
Dit was een complexe opdracht, omdat de hele cultuur van Laurentius gewijzigd werd, er nog geen nieuwe bestuurder was en het nieuwe management onder hoge druk het herstelplan moest gaan uitvoeren. Daarnaast waren er ook veel functies die tegelijk ingevuld moest worden, namelijk:
- Manager Wonen
- Manager Bedrijfsvoering
- Kwartiermaker Wonen
- Maatschappelijk netwerker
- Controller
- Medewerker planning en control
- Vastgoed innovator
In een periode van 6 weken heeft HabiTask alle gesprekken gevoerd en de beste kandidaten aan Laurentius voorgesteld.
Hans Pluim (interim manager wonen): “HabiTask heeft op een moderne, snelle manier de W&S begeleid voor 7 functies bij Laurentius. Robert bleef flexibel en vol energie aan de slag in een lastig traject.”
Wij staan voor kwaliteit
Jij bepaalt de uitgangspunten, wij verzorgen de best mogelijke invulling om de doelen te bereiken

We hebben passie voor de dingen die we doen. Enthousiasme om mensen en organisaties te helpen ontwikkelen en te zien hoe hun potentieel tot bloei komt.

HabiTask richt zich op de professionals van morgen! We zorgen dat ons aanbod actueel is én leveren direct toegevoegde waarde voor jouw uitdagingen.

We doen graag werk wat betekenisvol is. We zijn transparant, rekenen een eerlijke prijs en geven oprecht advies.