Klantcase Laurentius Wonen

Sinds 2012 stond Laurentius onder verscherpt toezicht, vanwege grote financiële risico’s en integriteitskwesties. Het interim bestuur en management ging aan de slag met het herstelplan. In juni 2013 is HabiTask benaderd om de werving voor de nieuwe managers en staffunctionarissen te verzorgen.

“HabiTask heeft op een moderne, snelle manier de W&S begeleid voor 7 functies bij Laurentius.”

Hans Pluijm – Interim manager wonen

Dit was een complexe opdracht, omdat de hele cultuur van Laurentius gewijzigd werd, er nog geen nieuwe bestuurder was en het nieuwe management onder hoge druk het herstelplan moest gaan uitvoeren. Daarnaast waren er ook veel functies die tegelijk ingevuld moest worden, namelijk:

  • Manager Wonen
  • Manager Bedrijfsvoering
  • Kwartiermaker Wonen
  • Maatschappelijk netwerker
  • Controller
  • Medewerker planning en control
  • Vastgoed innovator

In een periode van 6 weken heeft HabiTask alle gesprekken gevoerd en de beste kandidaten aan Laurentius voorgesteld.

Hans Pluim (interim manager wonen): “HabiTask heeft op een moderne, snelle manier de W&S begeleid voor 7 functies bij Laurentius. Robert bleef flexibel en vol energie aan de slag in een lastig traject.”

"HabiTask heeft prima werk geleverd bij het invullen van 7 vacatures voor Laurentius: creatief, overziet goed wat de nieuwe organisatie nodig heeft en met oog voor relevante details."
Marie-Thérèse Dubbeldam - bestuurder Laurentius

Wij staan voor kwaliteit

Jij bepaalt de uitgangspunten, wij verzorgen de best mogelijke invulling om de doelen te bereiken

energiek
Energiek

We hebben passie voor de dingen die we doen. Enthousiasme om mensen en organisaties te helpen ontwikkelen en te zien hoe hun potentieel tot bloei komt.

vernieuwend
Vernieuwend

HabiTask richt zich op de professionals van morgen! We zorgen dat ons aanbod actueel is én leveren direct toegevoegde waarde voor jouw uitdagingen.

maatschappelijk hart
Maatschappelijk hart

We doen graag werk wat betekenisvol is. We zijn transparant, rekenen een eerlijke prijs en geven oprecht advies.

Advies nodig?

Wil je een vrijblijvend advies hoe we jouw organisatie op dit onderwerp verder kunnen helpen? Bel naar 0182 – 302 444 of vul het contactformulier in.

Incompany aanvraag