Klantcase Ymere servicekosten

Ymere kent een nieuwe afdeling contractbeheer, waar de afrekeningen voor de stook- en servicekosten plaatsvinden. Sowieso een lastig karwei, zeker omdat medewerkers verschillende kennisniveaus en achtergronden hadden. Daarnaast is er veel veranderd en ook nog onduidelijk in de Warmtewet. HabiTask verzorgde een maatwerktraining en we vragen de opdrachtgever om feedback:

“De training is goed bevallen, de kennis van de docent was erg groot, hij had vrijwel overal voorbeelden bij. De sfeer was erg ontspannen en de afstemming op onze praktijk was goed, er konden veel voorbeelden uit de praktijk van de medewerkers aan de orde komen.”

“We geven een 8: Een 8 is voor ons echt goed, we waren erg blij met deze cursus.”

Daniëlle Frijhoff – Manager contractbeheer Ymere

Omdat we willen blijven verbeteren, vragen we ook naar verbeterpunten: “De docent had soms te veel informatie, waardoor hij soms te lang aan het woord bleef. Maar hij was ook erg flexibel, dus schakelde snel als hij merkte dat dat nodig was.”

De opdrachtgever is erg tevreden en geeft het traject een 8: “Een 8 is voor ons echt goed, we waren erg blij met deze cursus.”

Wij staan voor kwaliteit

Jij bepaalt de uitgangspunten, wij verzorgen de best mogelijke invulling om de doelen te bereiken.

energiek
Energiek

We hebben passie voor de dingen die we doen. Enthousiasme om mensen en organisaties te helpen ontwikkelen en te zien hoe hun potentieel tot bloei komt.

vernieuwend
Vernieuwend

HabiTask richt zich op de professionals van morgen! We zorgen dat ons aanbod actueel is én leveren direct toegevoegde waarde voor jouw uitdagingen.

maatschappelijk hart
Maatschappelijk hart

De publieke sector past ons. We doen graag werk wat betekenisvol is. We zijn transparant, rekenen een eerlijke prijs en geven oprecht advies.

Advies nodig?

Wil je een vrijblijvend advies hoe we jouw organisatie op dit onderwerp verder kunnen helpen? Bel naar 0182 – 302 444 of vul het contactformulier in.

Incompany aanvraag