Vragen? Bel 0182 - 302 444

Klantgerichte correspondentie – Standvast Wonen

standvast-wonen

In september 2014 kregen 10 medewerkers van Standvast Wonen een incompany ‘Klantgerichte Correspondentie’. Deze training werd hoog beoordeeld, namelijk met een 8,5! Lees hier de volledige evaluatie. De vraag Vanuit Standvast kwam de vraag om een training te ontwikkelen voor de afdeling KCC. Eén van de leervragen was om ervoor te zorgen dat de medewerkers…

Lees verder

Scheiden wonen en zorg – Wonen Limburg

Wonen Limburg

De vraag In september hebben medewerkers van Wonen Limburg de nieuwe cursus Scheiden van Wonen en Zorg gevolgd. De reden waarom Wonen Limburg voor deze tweedaagse cursus heeft gekozen is dat zij actief bezig zijn met vastgoedontwikkeling. Wonen Limburg bezit relatief veel zorgvastgoed dat herontwikkeld en herbestemd moet worden. Onze oplossing In de cursus is veel aandacht…

Lees verder

Werving St. Joseph – Wijkconsulent

Bij Woonstichting St. Joseph ontstond door het vertrek van een wijkconsulent een vacature. Door alle ontwikkelingen in het maatschappelijke speelveld, wilde St. Joseph een stevige en enthousiaste wijkconsulent aan zich binden. HabiTask werd gevraagd om de werving te verzorgen, omdat we de organisatie al kenden door 2 eerdere wervingstrajecten. Inmiddels is het werving- en selectietraject…

Lees verder

Leergang verhuurmakelaar – Nijestee

Nijestee

De vraag Nijestee uit Groningen heeft ervoor gekozen haar verhuurmakelaars een verkorte leergang Verhuurmakelaar te laten volgen. De functie van verhuurmakelaar is nog niet zo lang geleden ingevuld en daarom was er behoefte aan extra kennis en nieuwe vaardigheden. Onze oplossing Deze verkorte leergang is onlangs afgesloten. Ze bestond uit de modules ‘Onderhandelingsvaardigheden’ en ‘ Elementaire bouwkunde’. Beide opleidingen waren…

Lees verder

Verhuurmakelaars – Rochdale

Rochdale

Rochdale wil efficiënt werken. Daarom hebben ze gekozen om de verhuurmakelaars ook de voor- en eindinspectie te laten uitvoeren. HabiTask heeft Rochdale geadviseerd in de opbouw van het programma en de trainingen eind 2013 uitgevoerd. De deelnemers kregen 2,5 dag technische training en 3 dagen juridisch (huurrecht, ZAV en Woningwaardering). Om de toepassing van de…

Lees verder

Leergang verhuurmakelaar – Dudok Wonen

Dudok Wonen wil de klant verregaand centraal zetten met het geloof hiermee het proces te optimaliseren. Daarom hebben zij ervoor gekozen met verhuurmakelaars te gaan werken. Zij zijn van begin tot eind procesverantwoordelijk, waardoor ze aanspreekpunt zijn voor de vertrekkende en nieuwe klanten. Met deze klanten  kunnen ze onderhandelen over de oplevering van de woning. HabiTask…

Lees verder

Werving Ymere – Voorzitter geschillenadviescommissie

De Geschillenadviescommissie zocht een nieuwe voorzitter. Vanwege het belang van onafhankelijkheid, wilde de commissie een extern bureau voor de werving. HabiTask werd, als favoriete provider van Ymere, gekozen om de werving te verzorgen. Er werd een gezaghebbend jurist gezocht, in staat om te gaan met verschillen. Een jurist, die indien mogelijk, partijen bij elkaar kan…

Lees verder

Werving Laurentius – 7 management- en staffuncties

Sinds 2012 stond Laurentius onder verscherpt toezicht, vanwege grote financiële risicos en integriteitskwesties. Het interim bestuur en management ging aan de slag met het herstelplan. In juni 2013 is HabiTask benaderd om de werving voor de nieuwe managers en staffunctionarissen te verzorgen. Dit was een complexe opdracht, omdat de hele cultuur van Laurentius gewijzigd werd,…

Lees verder

Klantgericht corresponderen – Wooninvest

Wooninvest

In november 2013 kregen 10 medewerkers van Wooninvest een incompany ‘Klantgericht Corresponderen’. Deze training werd goed beoordeeld, namelijk met een 8,3! Lees hier de volledige evaluatie. De vraag De vraag was hoe de correspondentie te verbeteren, specifiek voor financiële medewerkers. De correspondentie moest duidelijker en klantgerichter. Wooninvest heeft ook twee andere aanbieders onderzocht maar uiteindelijk bewust…

Lees verder