Vragen? Bel 0182 - 302 444

Klantenadviseur bij ‘thuis

Namens ‘thuis promoot HabiTask onderstaande vacature.

De werving en selectie wordt verzorgd door ‘thuis; zie deze link voor meer informatie.

 

 

 

’thuis is een actieve woningcorporatie met een uitstekende reputatie die zo’n 11.000 woningen beheert. Een belangrijke missie van ’thuis is dat zij perspectief wil bieden in goed wonen in de stadsregio Eindhoven. De organisatie kenmerkt zich door een platte structuur met korte lijnen en een prettige sfeer, waarbij medewerkers grote verantwoordelijkheid dragen. De kernwaarden van ’thuis zijn ‘respectvol’, ‘ondernemend’, ’transparant’ en ‘betrokken’.

Klantbediening
Het team Klantbediening is onderdeel van de afdeling Wonen en adviseert woningzoekenden, behandelt urgentieaanvragen en beantwoordt vragen over alle aspecten van de dienstverlening van ‘thuis. Complexere vraagstukken worden bij interne afdelingen neergelegd en de afhandeling hiervan wordt gemonitord. Daarnaast ondersteunt Klantbediening het verhuur- en verkoopproces en borgt het de afgesproken kwaliteit van de dienstverlening aan klanten.

Voor de aanvulling van het team Klantbediening zijn wij op zoek naar een ervaren

Klantenadviseur m/v 32 uur per week

Wat ga je doen?

  • Andere mensen boven verwachting helpen is waar jij blij van wordt en goed in bent. Je bent namelijk het eerste aanspreekpunt van ’thuis voor klanten (in de verschillende woonwinkels) aan de balie, telefoon en digitaal.
  • Je stelt je dienstbaar en betrokken op en geeft op deskundige wijze informatie, waardoor de klant (meer dan) tevreden is over de dienstverlening van ’thuis.
  • Je biedt ondersteuning in het verhuur- en verkoopproces.
  • Je bent daarnaast verantwoordelijk voor enkele thema’s die bijdragen aan een hoog dienstverleningsniveau.

Welke kwaliteiten heb je?

  • Je bent proactief: je signaleert het als zaken bij ’thuis niet lopen zoals dat zou moeten en je voelt je verantwoordelijk voor de verandering daarvan.
  • Je weet dat je afhankelijk bent van goede informatie . Daarom ben je gretig om je kennisniveau op peil te houden.
  • Je staat stevig in je schoenen en draagt (intern) continu uit waar het team en ’thuis voor staan. Feedback geven is jouw ding.
  • Je denkt continu na wat het team en ’thuis kunnen verbeteren om de klant nog beter te bedienen en je doet voorstellen daarvoor.
  • Je beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden.
  • Je beschikt minimaal over MBO-HBO denk- en werkniveau.
  • Je bent stressbestendig en werkt nauwkeurig: kwaliteit gaat boven snelheid.

’thuis biedt:

  • Een functie voor 32 uur per week bij een ambitieuze organisatie.
  • In eerste instantie een jaarcontract.
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Ruimte voor eigen initiatief binnen duidelijke kaders en resultaatafspraken.
  • Mogelijkheden voor opleiding en persoonlijke ontwikkeling.
  • Een functie die is ingedeeld in schaal E van de cao-Woondiensten.

Belangstelling?

Stuur je reactie, voorzien van CV en motivatie, voor 24 maart a.s. aan:
Woonstichting ’thuis, Afdeling HRM, Via werken@mijn-thuis.nl.

Voor meer informatie over de functie kun je terecht bij Thijs van Geenen (t.vangeenen@mijn-thuis.nl of 040-2499999).

 

Ook zij kiezen voor HabiTask