Vragen? Bel 0182 - 302 444

Patrimonium Urk – Adviseur strategie en control

HabiTask zoekt namens Patrimonium Urk een

ADVISEUR STRATEGIE EN CONTROL (36 uur)

Word jij de rechterhand van de directeur-bestuurder?

In deze rol heb je de unieke gelegenheid om op alle terreinen van de volkshuisvesting mee te denken en invloed te hebben op de strategie en verantwoording van onze sterk verankerde corporatie. In deze staffunctie ben je, samen met de directeur-bestuurder, verantwoordelijk voor het nadenken over de strategische uitdagingen, vormgeven van organisatiebrede beleid, het maken van de diverse rapportages en het verder professionaliseren van processen.

Om succesvol te zijn in deze rol, heb je de volgende competenties nodig:

  • Strategisch en analytisch sterk: HBO werk- en denkniveau,
  • Pragmatisch: Vertaling van strategie naar praktijk,
  • Beïnvloeden: Je weet mensen mee te nemen,
  • Initiatief nemen: Je ziet verbetermogelijkheden en verzilvert deze.
  • Financieel inzicht: Je kunt financiële rapportages maken, de financiële consequenties van beleid doorzien en interne controle (IC) invullen.

Daarnaast spreekt het je aan om werk te doen dat maatschappelijke impact heeft, namelijk het huisvesten van doelgroepen die niet zelfstandig in hun huisvesting kunnen voorzien. Klik hier voor het volledige functieprofiel en hier voor de advertentie.

Patrimonium biedt:

  • Brede functie, met unieke kijk om op alle terreinen van de volkshuisvesting invloed te hebben.
  • Een jaarcontract, met uitzicht op vast dienstverband.
  • Arbeidsvoorwaarden conform CAO Woondiensten (schaal I, max ong. € 4.200).

Over Patrimonium

Christelijke Woonstichting Patrimonium is met 900 woningen op Urk een maatschappelijke organisatie op Urk; klantgericht en gericht op het huisvesten van diverse doelgroepen. Zij richt zich uitsluitend op het gebied van volkshuisvesting. Patrimonium profileert zich als een ambitieuze woningcorporatie die samen met belanghouders en andere marktpartijen werkt aan de ontwikkeling van een veilige en duurzame leefomgeving. Zij is daarmee de grootste aanbieder van huurwoningen in de gemeente. In de komende jaren zal de omvang van de bevolking fors toenemen. Patrimonium levert een belangrijke bijdrage aan de benodigde groei van woningen. De huidige formatie bestaat uit 7 medewerkers. De leiding van de organisatie is in handen van de directeur-bestuurder. Hij legt verantwoording af aan de Raad van Toezicht.

Procedure:

  • HabiTask verzorgt de eerste fase van de procedure: Sollicitaties kunnen tot 5 juni gestuurd worden naar info@habitask.nl.
  • HabiTask spreekt de kandidaten op maandag 11 en dinsdag 12 juni,
  • Op 19 juni stelt HabiTask de kandidaten voor aan Patrimonium
  • Op 25 juni zijn de eerste gesprekken bij Patrimonium. Het eerste gesprek is met de directeur-bestuurder en HabiTask. Aansluitend is het tweede gesprek met de twee senior medewerkers.

De beoogde startdatum is 1 september of 1 oktober.

Heb je vragen, bel gerust met Robert de Heer, directeur HabiTask: 06-53233930 of mail naar rdeheer@habitask.nl

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure. Conform AVG vernietigen we uw persoonsgegevens nadat de procedure afgerond is.

Ook zij kiezen voor HabiTask